2009. június 24., szerda

Itt a vége, fuss el véle!

Hétfőn hamar befejeztem a pakolást, meglepően hamar. Aztán úgy gondoltam, hogy jó fej leszek, és a megadottaktól eltérően nemcsak belülről, hanem kívülről!!! is lemostam az ablakot. Aztán kis kosár Frederico-val, az utolsó. Most először én nyertem! Aztán vissza a Kriterionba, egy ideig biztosan utoljára. Egész nap Mathiaval ettünk, csinált nekem "cold pasta-t", ami nagyon vicces volt. Igyekeztünk elpusztítani mindent, amit Adele és Omar otthagytak nekünk!. Aztán este egy búcsú sör Mathiaval és Alex-szel, a portugál lánnyal! Jól esett még kicsit beszélgetni!

A keddi nap nagyon mozgalmas volt. Szoba ellenőrzés különösebb gond nélkül, majd irány a Central Station. Végül is a hazugságom nem volt elég jó, így az 1. opció és Kovács Máté személyesen tanácsa lépett életbe. Miután sikerült visszaszerezni a pénzem a deKey-től még utoljára sétáltam kicsit Amszterdamban. Vettem édességet, meg képeslapokat, megnéztem az Új Templomot, és kiültem a Singel partjára. Ragyogó napsütés volt, így még szebb volt a város. Nincs is jobb, mint egy csatorna parton üldögélni...

Aztán felszálltam a buszra, amely mindössze 20 óra alatt elrepített Budapestre (az egyetlen váratlan dolog Nürnbergben ért: 00.30-kor két német rendőr úgy gondolja, hogy megcsípi az évszázad drog szállítmányát, és átnézték az összes (4 db) Amszterdamból jövő utas (köztük az én) kézipoggyászát. Végül tisztának lettünk nyilvánítva.)

Az út közben volt időm kicsit átgondolkodni, mi is történt velem az elmúlt 5 hónapban. Egy biztos: valami nagyon-nagyon klassz dolog. Nem tudom, hogy még lesz-e lehetőségem majd' fél évig Hollandiában élni, de ez egy életre szóló élmény volt! Köszönöm mindenkinek, aki segített ebben!

Régebben azt gondoltam, hogy nagyon sok minden le fog bennem tisztulni ezután a félév után, de rá kellett jönnöm, hogy ez nem így van. Majd meglátjuk. Mindenesetre azt a bizonyos mézesmadzagot elhúzták előttem az UvA-n. Gondolkodtam azon, hogy összefoglalom a tanulságokat egy bejegyzésben, de úgy döntöttem, hogy ezt inkább majd mindenkivel (akit érdekel) személyesen, mondjuk egy sör mellett.

Ez a blog utolsó bejegyzése. Remélem mindenki élvezte, aki olvasta, és sikerült megosztanom azt a rengeteg élményt, amiben részem volt. Képek, élmények, benyomások - egy kis ízelítő Amszterdamból, és abból, ami mostanában a fejemben járt.

Egy kis statisztika: 38 bejegyzés, 69 komment (ha jól számoltam)! Kíváncsi vagyok, kik olvashatták ezt a blogot...

Zárásképp egy kép rólam...
...rólunk...

... és Amszterdamról


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése