2009. június 3., szerda

Vulkán utca 50, XVI. kerület

A szokásostól eltérő módon nem Diemenből, hanem a Vulkán utcából jelentkezem.

Életkép: a háttérben Vivaldi szól. Ezt még én is megismerem, régen volt egy természetfilm Négy évszak címmel a Gemenci erdőről. Nagyon nagy királyság volt, amikor óvodás voltam minden évben legalább kétszer megnéztem, ahogy a vaddisznók rohangálnak a havas erdőben, vagy az őzek kelnek át a megáradt folyón.....Visszatérve a tárgyra, Vivaldi szól...

Máté (aki átrendezte a szobáját, azóta mióta itt voltam + sallangmentes) épp tanul. Éppen lexikografikusan minimalizál, ami nagy fless.:) Persze közben konstans teát főz és a "mosolyogj" bögréből iszik (én egy vörös bögréből iszom a teát, amiről Marx mosolyog vissza) és persze folyamatosan újraértelmezi a tetát. Ja és megismertem Máté 92 éves nagymamáját is, aki nagyon gyönyörűséges fehér mellényt kötött Máténak (épp ebben van).

Judit sem rest, ő alsóháromszög mátrixokat invertál, persze numerikusan. (mindig beleolvas a postba és így nem lehet koncentrálni....). Nos, ma egyébként nagy tettet hajtott végre: megdicsérte azt a paradicsomültetvényt, amit a Máté apukája ültetett. Nem semmi...

Nekem holnap már nem lesz vizsgám. Furcsa érzés, ezért levettem Hicks egyik könyvét a polcról és azt olvasgatom. A kedvenc mondatom:

"A piacok egymásra gyakorolt hatásának hicksi ábrázolása a marxista olvasó számára is érdekes."

Persze nem vágok fel, mert csak az első 10 oldalig jutottam, de ez is valami. Aztán bevonzott az internet...

Ennyi volt Budapest...holnap újra Amsterdam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése