2009. június 13., szombat

A vizsgák után...

Ez is eljött, befejeztem a vizsgáimat. Jobban mondva most úgy gondolom, hogy befejeztem (legalábbis szeptemberig), aztán majd meglátjuk. Nem hinném, hogy megbuktam volna, de majd kiderül...jobb nem elkiabálni semmit.

Most itt állok Diemenben, és nincs semmi halaszthatatlan dolgom. A szobámban rendet raktam, az e-mailjeimet úgy, ahogy megválaszoltam (aki úgy érzi, hogy nem, az írjon bátran:)). Feltöltöttem a képeim az albumba, és végre kialudtam magam. Olvasni kellene valamit, sajnos azt a két könyvet, amit a polcom találtam már befejeztem...

Azt hiszem ma egész nap Amszterdamban fogok sétálni, és nagyon jó lesz:) Végre süt a nap és nem fúj a szél, az előrejelzések szerint ma 20-22 fok lesz, remek.

Szabadság, még másfél hétig!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése